Thursday, August 17, 2006

Cultuurtip?



Darabad Zoo, nanny Sara met Boris



















Boris is nu ruim 3,5 mnd (en wordt elke nacht ongeveer 7 keer wakker -snik-)




















Darabad Zoo met Sara (die Boris draagt) en Mohammed (die Luusjes kar duwt)











We zijn naar Darabad geweest, een kleine dierentuin met veel opgezette dieren, vogles, vlinders en vissen (en ook leeuwen en panters, maar die sliepen binnen). In NL kun je natuurlijk ook naar de dierentuin, maar hier in Iran hebben we momenteel nog een uitgaans"tip": de holocaustcartoons, die in de wereld veel opschudding veroorzaken. Toen we ongeveer 2 maanden geleden uit Cairo weggingen was de ontzetting over de Mohammedcartoons net wat geluwd (er was zelfs weer Deense Lurpakboter te krijgen) en nu komt Iran dus met deze kinderachtige tegenactie, vast alleen bedoeld om lekker te kwetsen en vooral veel opschudding te veroorzaken. Hopelijk lukt dat niet al te goed...

1 comment:

Anonymous said...

Hey K, T, L en B! Ik heb je laatst een mailtje gestuurd op je hotmail, maar ik begreep dat je een nieuwe account hebt? Leuke foto's hoor. Wat groet Boris hard, lijkt een beetje op zijn oom Iskander de Grote. 7 x per nacht er uit lijkt mij idd geen pretje. Dus een tv zal je nog wel niet missen dan, je hebt je handen vol aan B en L. Groeten aan Tom en een kus voor B & L! Stuur mij anders even een mailtje op mijn hotmail, dan heb ik gelijk jouw nieuwe adres.

Liefs,

Robert en Charlotte